Je dobre si na techto fotkach vsimnout, ze temer veskere spary jsou vytmelene. Takze mimo krytů motoru, ovl.ploch, prechodu kridlo trup a servisnich krytek by nemelo byt videt skoro nic, max. par nytu na ramu kabiny. A samosebou ultraleskla tmavomodra barva.
Ano, nakonec byl to rychlostní speciál takže povrch byl třeba co nejhladší. Nicméně buď v klidu určitě se najde nějaký Jaryn co model zhusta onýtuje a foukne do matu. Inu současné trendy to vyžadují....
Ten kdo bude delat stroj v barve plechu by nemel zapomenout, ze ovl.plochy jsou platene. Modelu schazi dlouha pitotka na konci leveho kridla. Detailista jeste doplni na vrsek pred kabinu 2 krytky (jsou zakreslene i v navodu) a na pravem boku pod kabinou jsou male 2 krytky (jedna z nich je jako obtisk - cerveny krouzek).
Přílohy
pomerne dlouha pitotka
viditelne krytky pred kabinou
viditelne krytky pred kabinou
dvojita dira v kuzelu (model ma jen tu vetsi), pekne viditelna poloha kol vuci noham
Stroj byl v prubehu kratkeho "zivota" zajimave zbarven, nejdrive zaletan v barve plechu. Pak je videt zaklad v RLM02 a doplneno W.Nr. na SOP. Pak prisla modra a cervenej pruh se svastikou (cerne W.Nr. bylo cervenym pruhem zatreno). Pak byl natren nejakou zlutou ci okrovou barvou (asi RLM05?) a dostal krize pod kabinu jako ma prototyp V4, pozdeji byla tato barva zas nedokonale sundana na puvodni modrou, mistama je ale stale trochu videt.