Stránka 2 z 2
Re: Avia Bh-21 1/72
Napsal:
07 říj 2012, 19:50
od Míra Mulíček
Mám dotaz na BH-22, v návodu na překližkovou je kodové označení v modré barvě,nemělo by být bílé na tmavém podladu? Existuje případně foto?
Re: Avia Bh-21 1/72
Napsal:
07 říj 2012, 21:25
od Josef Studený
Míra Mulíček píše:Mám dotaz na BH-22, v návodu na překližkovou je kodové označení v modré barvě,nemělo by být bílé na tmavém podladu? Existuje případně foto?
Ale jistě, že existuje fotka. Oni mají Fly /alespoň v případě B-21 a B-22/ na všechno fotky díky zdroji z TMB. Jenom je špatně interpretují, příp. přebírají chybné interpretace jiných a věci, které nejsou jasné, si prostě domýšlí. Ta barva trupového čísla c129 je v pořádku, on zase ten trup tak tmavý není. Mimo mísu jsou jen červené lemy znaků. Ta pohádka je už dávno převyprávěná. Chybně jsou ale oba další stroje /3. a 4.shora/, ale nechci to rozebírat, musel bych dělat skeny.
Re: Avia Bh-21 1/72
Napsal:
08 říj 2012, 08:02
od Míra Mulíček
Děkuji za potvrzení,o těch lemech vím,a u BH 21 udělám prapory .
Re: Avia Bh-21 1/72
Napsal:
08 říj 2012, 14:45
od allex
Drobný pokrok ve stavbě. Stav po obtiscích ale ještě před zalakováním a patinou
Re: Avia Bh-21 1/72
Napsal:
10 říj 2012, 11:39
od allex
opět popojedem, Stav před nasazením horního křídla. Většina dílů již přilepena.
Re: Avia Bh-21 1/72
Napsal:
10 říj 2012, 15:09
od Miško
pěkňoučká...
Re: Avia Bh-21 1/72
Napsal:
10 říj 2012, 15:11
od Miško
teď koukám na ty dráty pod plátnem na kole (předchozí str.), pěkný
Re: Avia Bh-21 1/72
Napsal:
10 říj 2012, 15:16
od allex
s hvězdicovým motorem v tříbarevném kabátě bude ještě hezčí
Re: Avia Bh-21 1/72
Napsal:
10 říj 2012, 17:34
od PantherG
Paráda.....
Já se chystám na sadu Avií od KP.....apropó: pokud by měl někdo zájem,mám vytažené ze starých L+K návody k předělávkám na Avie BH-6/-17/21J/-21R/-22/-33 .... stačí říct. Mail mám v podpisu...
Re: Avia Bh-21 1/72
Napsal:
10 říj 2012, 19:45
od Miško
co byla 21R ?
Re: Avia Bh-21 1/72
Napsal:
10 říj 2012, 20:08
od allex
Avia Bh 21 R . rychlostní verze s užšími křídly
Re: Avia Bh-21 1/72
Napsal:
10 říj 2012, 20:36
od PantherG
Tak ty Avie BH-21R byly dvě. Obě měly překomprimovaný motor (hispanku"). První měla zmenšené rozpětí a chladiče pod křídly a byla celostříbrná. Druhá byla "standardní" B.21 pouze se stejně překomprimovaným motorem a byla v trojbarevné kamufláži vojenského letectva.
P.S. dal bych sem ty skeny z L+K,ale jsou moc velké (objem dat)...
Re: Avia Bh-21 1/72
Napsal:
11 říj 2012, 09:34
od Víťa Výmola
Pavel Šenk píše:A dvě KP co mám doma nasysleny... nevím, třeba si dám nějakou skupinovku
Nj, co s těma nasyslenýma. Copak kokpit a spol, to bych si skrečnul, ostatně mě to baví. Ale to proškrabávání plátna, to už teď asi fakt nedám...
Re: Avia Bh-21 1/72
Napsal:
22 lis 2014, 03:11
od standa.e
K tématu Malkovského pro doplnění: viz Jiří Rajlich, "Konec Krále vzduchu" v Hobby Historie 28 (04/2014). Z fotografií je naprosto jasné, že Rudý Ďábel tak, jak létal při osudovém letu ve Varech, ten podivný symbol na spodních plochách neměl, výfuk (s perforacemi) by měl být na koncích zploštěn vertikálně, nikoliv horizontálně (stavebnice) a natřený hliníkovým bronzem, štítek je více zkosený. V rámci drobných úprav (2.-6.6.1930) byl letoun těsně před karlovarským vystoupením též (8.6.1930) nově natřen.
A otázka na závěr - měl Malkovského stroj v kapotě motoru s hranatým vstupem vzduchu ke karburátoru "vylisovány" i výstřelné kanály pro kulomety? Nikde jsem je na fotkách nezaznamenal a nedávají mi ani moc smysl, proč by je tenhle předváděcí akrobatický stroj měl mít. Že by tedy ve stavebnici chyběla ta "správná" varianta kapoty? Takže tmelit a brousit? Nebo osadit kryt z Bh-22 a vyrobit nový vstup ke karburátoru? Nebo je všechno jinak?