Taktiež sa mi podarilo nazbierať podklady pre zrekonštruovanie kamuflážnych schém ďalších strojov slúžiacich v LSK/LV:
Jednomiestny MiG-29A ev.č. 604 pristál na letisku v Preschene 8. Apríla 1988.
Piloti JG-3 na ňom absolovovali prvý let dňa 5.5.1988 .
604-ka nosila sfarbenie v kamuflážnej schéme Typ-A.
Na ľavej strane pod štítkom krytu kabíny bol symbol „Q“ (Qualität).
Dňa 27. Septembra 1990 vykonala 604-ka posledný let bojového lietadla v histórii východonemeckého vojenského letectva.
Tento let absolvovala 604-ka so špeciálnymi žlto-červeno-čiernymi doplnkami na prednej časti trupu, kryte kabíny a vonkajších plochách kýlov. Na ľavom kýle bol namaľovaný znak JG-3.
Symbol „Q“ (Qualität) pod štítkom krytu kabíny bol zamaľovaný bledozelenou farbou
V žltom blesku na ľavej strane prednej časti trupu bol uvedený dátum tohto záverečného letu 27.09.90.
Po zjednotení Nemecka dostala 604-ka nové kódové označenie 29+01.
Prvý let vo farbách Bundesluftwaffe absolvovala dňa 19. októbra 1990.
Týmto dátumom nahradil technický personál pôvodný dátum umiestnený v blesku.