A pod trupem taky nic, tak to je vyzbrojená slaboučce. Ty demontované MG 151/20 měli průzkumné stodesítky, ne? Něco tam na spodku trupu pod kabinou v místě kamery je, ale zas je s anténama tak to nedává smysl. Bez kanonů v čumáku ještě bývali taky verze se Schräge Musik...
Priezkumak - to tazko, taka moznost pre G-4 co viem neexistovala. Schrage musik mohla byt aj s kanonmi v cumaku. Myslim si, ze tuto masinu len odlahcili aby bola mierne rychlejsia?
Je to tak, spousta Bf110 G-4 byla odlehčována kvůli rychlosti. Třeba 10. Staffel NJG1 byla nasazena proti Mosquitům. Takže byl většinou celý spodek zbraňově vyjmut a zůstaly jen zbraně v horní části čumáku. Nebo známá Treynogova mašina 2Z+OP od NJG6, která přistála ve Švýcarsku
Na LRG píšou, že by se mohlo jednat o kolizi na základně Bagerovo 27. června 1943. Bf110G-2, W.Nr.6262, 70% poškození a Bf110G-2, W.Nr.6233, 25% poškození. Osádky obou strojů nezraněny.
Stavím jen a pouze Luftwaffe 1/48...nic víc nic míň...
Petr Tomančák píše:Jo Lubo, to je Wolfgang Falck - otec nočních stíhačů a jeho G9+GA později G9+AA
son15.jpg (52.03 KiB) Zobrazeno 3884 krát
Petr
Petře, z čeho usuzuješ, že jde o stroj W. Falcka? Označení sestřelů: 1 Polák, 2 Holanďani, 2 Francouzi a 2 Britové Nebo se tvá poznámka týká pouze první fotky a ta druhá je z jiného stroje?
Takto Falck značil sestřely, když ještě létal u ZG 1. 3 Poláci, 4 Britové a 1 Dán (to odpovídá i nárokovaným sestřelům)