Ví někdo, jak to vypadalo v zadní části kokpitu této verze pod krytem místo střelecké věže? Zůstal tam alespoň koutek radiooperátora, nebo to bylo prostě prázdné, kdayž potřebovali šetřit váhou?
Předem děkuji i za názory.
Hvížďalák
Petr Štola píše:A ještě jedna otázka mě napadla. U stroje s kódem PE+AW je vidět "schragemusik" a podle tvaru konce hlavně bych řekl, že jde o Oerlikony MG FF. Je známa podoba uložení? A ještě, dala se otevírat pumovnice, když přes ní byl aerodynamický kryt? Otázek nějak přibývá. Dík.
Petr Hobža píše:Konverzní set A+V Model je naprosto špatný a je poplatný době vzniku. Stejně je na tom set AIMS. Spodní část trupu nahrazuje jen jednu část pumových vrat, zatímco ve skutečnosti byly nahrazena všechna pumová vrata včetně prosklené části spodního střeliště, novou vanou. Ono se to špatně vysvetluje
Pavel P. píše:Posloední dotaz pak směřuje k tomu, jestli jste někdo uvažoval o náhradě motorů BMW 801 nějakými většími, třeba z Ju 188 od Italeri a podobně a zda by to vůbec šlo Nebo průměr gondol není tak tristní, jak se traduje?
Petr Hobža píše:Konverzní set A+V Model je naprosto špatný ... Ono se to špatně vysvetluje
průměr je hodně znát a vyměnit to lze snadno, ten model má gondoly skoro v pořádku, zmršený jsou ty kryty motoru. Kdyžtak SZ .....Pavel P. píše:Posloední dotaz pak směřuje k tomu, jestli jste někdo uvažoval o náhradě motorů BMW 801 nějakými většími, Nebo průměr gondol není tak tristní, jak se traduje? Předem moc díky za případné odpovědi! Pavel
Karel Pilát píše:Jinak teda Do 217N už měl myslím nejméně jedno samostatné téma. Třeba by to někdo z administrátorů dokázal najít a sloučit.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník