

zdesko píše: Sám bych se v tomhle ďáblíkovi rád proletěl..!
fokker píše:zdesko píše: Sám bych se v tomhle ďáblíkovi rád proletěl..!
Já bych se docela bál, že tomu dám plný plyn a ono se to po čumáku zapíchne do vody. Start nemohl být jednoduchý.
zdesko píše:Dovoluji si sem dát k nahlédnutí další jeden můj hřích..No a protože jsem to pustil ven mezi garážové firmy na reziny,tak se všechny nové modely tohoto éra vyrábí dle těchto výkresů.. Problám je ale v tom,že výkres je pouze na konkrétní éro..! A to na A.29..! Výrobci ovšem při výběru kamufláží vesměs sáhnou po letounu A.24 na kterém létal G.Banfield. Jeho letoun se však lišil v mnoha,mnoha detailech..namátkou: Jinak provedená chladící soustava..jiný rozměr spodního křídla..jiný štítek před pilotem..odlišné provedení zbraně..atd..atd.. A totéž platí pro každý jeden stroj..jehož ladění zřejmě probíhalo při výrobě..po té,co byl přepracován původní německý prototyp s motorem Austro-Daimler (jehož rozměry se stále dokola uvádějí jako směrodatná data-ačkoli seriové stroje stavěné u Phönixe se trochu lišily. O letadle se traduje,že bylo velice rychlé a obratné a dokázalo si poradit i s Macchi-Nieuportama.. No,já tomu docela věřím,protože je to letounek s malými převislými hmotami,má to pořádně našláplej motor..co si přát víc..! Sám bych se v tomhle ďáblíkovi rád proletěl..!
zdesko píše:Viděl jsem Tvůj model Slávo tenkrát v Modeláři a moc se mi líbil. Taky jsem konečně viděl, jak ty výkresy vypadají ve "3D". Problém tohoto letounu je přesně jak říkáš, v tom, že je víc, než kterékoli jiné.."kusovou záležitostí". Přecijenom, když už se něco dostane do sériové výroby, tak se už drží nějaká výrobní lajna. Tady ne..! Rozdíly jsou takové, jako u "luxusních aut na zakázku"..Původně měla vzniknout serie výkresů všech fotograficky dostupných letounů.. Jenže Honza Pala měl tehdy nějaké plodné období a vymýšlel pořád nové a nové stroje pro výrobu. No, a tak jsem musel odskočit ke kreslení dalších typů..například H-B W-20 a pak celá série Fokkerů. Hodně času jsem tenkrát taky strávil u pokusu nakreslit Albatrose C.IX. Těch bylo postaveno snad jen 5, nebo dokonce jen tři (to už si přesně nepamatuju) a s nima je to stejné jako s těma CC Branďákama. Co kus, to originál a rozdíly jsou ještě brutálnější, než u CéCéček. Tak z toho nakonec nebylo nic. No a jak šel čas, tak se výkresy ostatních "CC" odložily na neurčito..
S Omegou jsem ještě tenkrát probíral "předpokládaný" tvar a vybavení pilotního prostoru ..(nejsou žádné foto podklady) a tím můj "přínos" pro výrobu toho resinu skončil.. Tříplošná A-45 pak už byla čistokrevná "Omegovina"..
FiSe píše:Vytahuju zapadly tema...
Zdesko, chtel bych se zeptat, bylo by mozne neco vic k tomu von Banfieldovi? Zacinam se tak trosku vrtat v Irech ve velke valce a von Banfielduv deda byl Ir a jeho otec se narodil v Corku a tak by me to celkem zajimalo. Cokoliv a jakakoli informace. Zatim jediny, co jsem nasel je clanecek na wiki.
Nemam to na komercni ucely, jenom bych chtel dat dohromady clanecek pro nas mistni IPMS magazin - jak cas dovoli.
Kdyz tak SZ
Diky
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník