Bude to Hasegawa, kokpit Aires, obtisky AML (JG 27 over Sahara)
Stroj F. Körnera. (cca červenec 1942) Fotky ze stavby se budu snažit udělat, ale nemám s tím zkušenosti, tak uvidíme.
Libor Jekl píše:Kdybys potřeboval s focením, úpravou fotek, atd. poradit, napiš mi na mail.
Rumcajs píše:Tesim se na toho Kornerovecho "Fridricha".
Jak rozhodnu si stavet v "africkem tematu" nejake Bf 109 F-4 1/72 (Fine Molds, dekaly mam taky od AML), tak bude to nejspise letadlo Kornera. Moc se mi libi i ne je tak okoukane jako Marseillove masiny.
Majkle videljste foto tocho letadla, je v publikace "JG 27 cz. III" od Kagero ?
Je to podivny "Fridrich-4", ma instalovany vrtule z siroke listy jak u "Gustavu". Podle znamecho z Polska co vlastni knichu od Priena i Rodeikecho... i "miluje" nemecke stihacky, vyrobni cislo ukazuje co to letadlo vyrobila Erla v posledni serie F-4 (nikoli F-4/Z), pocim rychle prestaveli vyrobu na Bf 109 G-2. Tak nevim ci chladic oleje je vetsi jak u "Gustavu" ci nikoli. Mozna vsetky pozdne F-4 nesly naznaky mladsich bratru - Bf 109 G-2.
No chtelo by to nejakecho potvrzeni, jeno znalci Bf 109 jakech znam moc se v tom oboru ("Fridrichu") neorientuji (neexsistuje na to moc podkladu).
Sam jsem jiz moc zmateny tema tropickema Bf 109 F, nektere F-4 / F-4/Z (?) maji vetsi chladic oleje i siroke listy vrtule jak u "Gustavu", jine tolko vetsi chladic i uzke listy vrtule jak u standardnech "Fridrichu" (ku prikladu jedno z Marseillovych letadel).
Tak prejim Vam lehke i uspesne stavby i myslim co dockame se peknecho hotovecho modylku.
Anonymous píše:Rumcajs píše:Tesim se na toho Kornerovecho "Fridricha".
Jak rozhodnu si stavet v "africkem tematu" nejake Bf 109 F-4 1/72 (Fine Molds, dekaly mam taky od AML), tak bude to nejspise letadlo Kornera. Moc se mi libi i ne je tak okoukane jako Marseillove masiny.
Majkle videljste foto tocho letadla, je v publikace "JG 27 cz. III" od Kagero ?
Je to podivny "Fridrich-4", ma instalovany vrtule z siroke listy jak u "Gustavu". Podle znamecho z Polska co vlastni knichu od Priena i Rodeikecho... i "miluje" nemecke stihacky, vyrobni cislo ukazuje co to letadlo vyrobila Erla v posledni serie F-4 (nikoli F-4/Z), pocim rychle prestaveli vyrobu na Bf 109 G-2. Tak nevim ci chladic oleje je vetsi jak u "Gustavu" ci nikoli. Mozna vsetky pozdne F-4 nesly naznaky mladsich bratru - Bf 109 G-2.
No chtelo by to nejakecho potvrzeni, jeno znalci Bf 109 jakech znam moc se v tom oboru ("Fridrichu") neorientuji (neexsistuje na to moc podkladu).
Sam jsem jiz moc zmateny tema tropickema Bf 109 F, nektere F-4 / F-4/Z (?) maji vetsi chladic oleje i siroke listy vrtule jak u "Gustavu", jine tolko vetsi chladic i uzke listy vrtule jak u standardnech "Fridrichu" (ku prikladu jedno z Marseillovych letadel).
Tak prejim Vam lehke i uspesne stavby i myslim co dockame se peknecho hotovecho modylku.
Jo tak mě se právě taky líbí Körnerova mašinka, protože není tak okoukaná.
Jinak co se týče těch širokých vrtulových listů a hlubokého chladiče a lá 109 G:
kdysi jsem se ptal na Nymburském fóru, jestli mi někdo může poradit, nebo dát důkaz, ohledně této problematiky. Mám fotku, ale není patrné, zda-li stroj má skutečně široké listy a hlubší chladič. mě se zdá, že stroj má širší vrtulové listy, proto mu dám i hlubší chladič. Mělo by se pak jednat o úpravu F-4/Z se systémem MW-50 (tuším, nejsem expert, jsem jen "plážový modelář") a tyto stroje výše zmíněné znaky nesly. udělám tak i svého mezka a sere pes (tzv. artistic licence ). Lepím pro radost. Ať mě někdo dokáže, že tomu tak nebylo....
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků