..vřelé díky, především Josefovi Studenému, že si dal tu práci a podělil se o technická fakta o těchto prvních Aviích. Fakta pro někoho možná tak trochu nudná, budou určitě zajímat i další "posedlé"..nejenom mě.. Je mi jasné, že vše nejde s odstupem let rozmotat a ucelit stoprocentně, ale už jen pár těchto střípků skládačky, které se tady objevily, trošku to vědění o těchto Aviích posunuly vpřed. Ještě jsem se chtěl zastavit u jednoho z letounů, kterého Josef zahrnul do svého posledního příspěvku. BA-122.6 – zálet Dalecký 18.4.1936 /motor Castor 54, vrtule Avia 2091/, určený pro kpt. Malého /OK-MAL/ definitivní podobu BA přímo z výroby už měl. Tento letoun byl v pravdě VIP stroj, protože to byl osobní stroj Škpt. let. Jaroslava Malého, který byl v roce 1936 (až do roku 1939) vojenským a leteckým atašé Československa v Berlíně. Za války pak létal v Anglii u 310. československé stíhací perutě.