Zatiaľ mi to vyšlo, na základe knihy od pána Kučeru,
že vývoj išiel asi takto:
1) tri prototypy A-32, dva s motorom Jupiter IV, jeden s motorom Škoda
2) 16 strojov pre Fínsko, A-32 GR
3) séria A-32 pre ČS. armádu, motory Jupiter IV, priebežná os podvozku.
4) série AP-32 pre ČS. armádu - motory Jupiter VI, delený podvozok
5) série APb-32 pre ČS.armádu.
Niektorá literatúra píše, že pre Jupiter VI sa lietadlo predĺžilo vpredu cca o 40 cm.
Otázka by mohla byť, či sa to týkalo iba APb-32 (to určite), alebo aj AP-32.
Z fotiek tiež vyplýva, že prvé A-32 vrátane všetkých Fínskych, mali "krátku" sedačku pilota - na sedací padák.
Posledné už mali nastaviteľnú sedačku na chrbtový padák (dlhší otvor pilotného priestoru)
Takže ďalšia otázka by mohla byť, že či motor Jupiter VI automaticky znamenal aj predĺženie trupu vpredu, plus nastaviteľná sedačka na chrbtový padák plus delený podvozok. Alebo či existovali aj nejaké prechodové stavy.
Popravde povedané, zatiaľ neviem vizuálne na fotke rozlíšiť AP-32 od APb-32.
A-300 vacu, A.18, Š.4, Ba.33, B.34