Stránka 1 z 1

Anketa pro rok 2009

PříspěvekNapsal: 18 pro 2009, 15:40
od Vladimír Žiška
kolegové, zákazníci a přátelé se kterýma se znám osobně,

neb jsem taky modelář a štvou mě čekací lhůty u jiných a neb i u NM se na něco čeká docela dlouho, tak přemýšlíme co s tím. proto oceníme i vyjádření vás, zákazníků, protože díky vám vlastně existujeme my, co modely prodáváme. níže jsem si dovolil dát několik otázek a podle vyhodnocení odpovědí, provedeme nějaké změny, nejlépe k lepšímu. :)

1. nevadí mě když na něco čekám delší dobu a někdy i dlouhou.
2. uvítal bych menší portfolio firem, ale aby vše bylo skladem a nečekal jsem vůbec.

proč se ptám. problém je s některými dodavateli, kteří jednoduše nedodávají včas, nebo vůbec, případně je pak problém s doobjednávkou, protože mají nesmyslné limity odběru. jenže i já raději nakoupím vše u jednoho prodejce a ne na x obchodech za několik poplatků pošty. takže je dilema, vést to tak dál, jako většina shopů, tedy něco mít, něco ne apod. nebo mít např. v nabídce 20 firem, ale mít zboží v takovém množství od položky, aby vydrželo i půl roku. mít v nabídce mnoho firem se rovná mít více objednávek, protože během doby se vždy vše dá zajistit, ale také mnoho naštvaných zákazníků. mít v nabídce pár firem stále skladem je výhoda, ale je otázka, kolik lidí si nakoupí jak jsem psal výše vše u jendoho, bez počítání kolik to stojí, nebo hledá levnější volbu.

budeme povděční za jakoukoliv připomínku.

Re: Anketa pro rok 2009

PříspěvekNapsal: 18 pro 2009, 20:18
od Dulce
Toť otázka... Mít v nabídce ohromující sortiment je fajn, samozřejmě hlavně pro zákazníka. Na druhou stranu, přiznejme si, že většina zákazníků je ráda pokud má objednané zboží co nejdříve doma a je ochotna tolerovat více , či méně dlouhé dodací lhůty po jejichž překročení prodejcem (i když ten často za neschopnost dodavatelů nenese stoprocentní vinu) cítí silnou nespokojenost a v životě už si z daného shopu nic neobjedná, nebo jen něco málo, co doopravdy někde jinde sehnat nejde. A že možnosti nákupu jsou dnes veliké.
Samozřejmě se dlouhá dodací lhůta dá kompenzovat vstřísností a aktivitou prodejce který se zákazníkem komunikuje, informuje ho o možných zádrhelech, či jiných alternativách objednávky (třeba výměně nesehnatelného zboží za jíné atp.). Zákazník má pocit, že prodejci není ukradený a je ochotný tolerovat daleko větší dodací lhůty, než v případě naprostého nezájmu prodejce.
Rozhodně nepůsobí dobře když prodejce nemá většinu nabízeného zboží skladem, není schopný zákazníkovi sdělit vůbec žádnou dodací lhůtu a ještě k tomu uvádí na svém shopu zákazníka v omyl tím, že zboží deklarované jako skladem s dodací lhůtou odeslání do tří pracovních dnů, kterou se prodejce na úvodní stránce tak honosí,stejně ani skladem nemá.
Jako zákazník mohu svědomitě říci, že někteří prodejci toto pochopili už dávno a rád u nich nakupuji a hlavně se k nim vracím opakoně. Dokonce i když nejsou právě nejlevnější... Ale ta jistota, že na mě nekašlou a v případě problému mě sami informují a společně hledáme k oboustranné spokojenosti nějaké řešení, za těch pár korun navíc rozhodně stojí.
Fuj, to jsem se rozpovídal :roll: Já hlasuji pro menší sortiment a spokojeného a hlavně vracejícího se zákazníka.

Re: Anketa pro rok 2009

PříspěvekNapsal: 18 pro 2009, 22:39
od panther
Jednoznačně hlasuji pro zachování stávající nabídky, případné rozšíření jen uvítám. Jasně u každého zboží vidím skladem, ano ne, pokud není, čekám s dodací lhůtou. NM má reklamu, díky cenám a "exotickým" výrobců, pokud se tohohle zbavíte, ztratíte podle mě část klientely a minimálně mě naštveš. :-D

Re: Anketa pro rok 2009

PříspěvekNapsal: 20 pro 2009, 10:11
od Jiří Malchárek
Naprosto souhlasím s pantherem a rozšířit nabídku by vůbec nebylo od věci. Totálně mi schází obor figurek, hlavně firmy: Alpine Miniatures (myslím že ty by šly a dračku), Warriors, Hornet (figury), Pegaso, Nemord, Andrea či Verlinden, Royal Model jste už vyloučili kvůli problémům s dovozem. Ale snížit nabídku by byl podlě mě každopádně KROK ZPÁTKY!! Ovšem u dovozců se kterýma je problém s dlouhodobým dovozem doporučuju patřičně informovat zákazníka. Vždy se líp čeká, když člověk ví co se děje a tolik ho to nehecuje. A jak napsal Dulce: Je dobré se zákazníkem komunikovat, zrovna tak jako u moje stávající objednávky u vás, oproti jiným eshopům spokojenost vysoká a jistě využiju v budoucnu znova :wink:
A myslím že zákazník který bude mít o "exotické" výrobky zájem si milerád počká. Já to řeším tak, že minimálně měsíc před dokončením modelu si pečlivě rozmyslím co budu stavět dále a objednám na eshopech vše potřebné a než model dokončím, mám všechno doma :wink:
No ovšem horší je to u těch, kteří staví tempem jeden model za týden :grin: