Mockrát děkuji, to je přesně to. co jsem hledal. Kdyby Vás to neobtěžovalo, měl bych ještě několik otázek. Ta VPZ se mi jeví mírně řečeno amatérsky provedená. Přední sedadla mi připadají jako s Favorita. Co znamená nálepka nad zadní VPZ? A ještě jeden poslední, vnitřek motorového prostoru a kabiny byl modrý, nebo standardně zelený? Děkuji Petr.
Tak tyhle detaily bohužel na 100% nevím. Tyhle čtyři fotky jsem tehdy dělal jako stadardní dokumentaci při přejímce do generálky, vnitřek se fotil jen pokud vevnitř bylo nějaké speciální vybavení. Ale jestli si dobře vzpomínám, tak vnitřek kabiny byl taky modrý, čili modrý byl nejspíš i vnitřek kapoty. Ale na 100% ti to už opravdu neřeknu, přece jenom je to bez pár měsíců už 10 let.
No, můj příspěvek už asi nebude aktuální, ale rád bych přece jen napsal něco k VPZ. Ano, značka se opravdu jeví jako amatérsky provedená a také to tak je. V systému 1987-1994 byly sedmimístné tabulky vydávány jednak lisované, ale také se běžně v útvarových dílnách či autoparcích malovaly svépomocí na plechové cedule. Vzory pro znaky sice existovaly, ale provedením byly asi takové, že každý kus byl sám o sobě originál. Znaky se různě deformovaly při výrobách dalších sad šablon, zruční písmomalíři si dokonce dovolili i patková čísla apod. Mám ve fotoarchivu mnoho anomálií tohoto typu, někdy až opravdu absurdní. Tohle ale mělo prakticky skončit posledním prosincovým dnem roku 2011, kdy byla povinnost k tomuto datu 31.12.2011 vyměnit na veškeré technice malované VPZ za tytéž, ale lisované !!! To je pak také případ i tohoto diskutovaného vozidla, které dostalo nové tabulky vzoru AO94/106 s rozměry 520 x 110 mm (přední) a 280 x 200 mm (zadní) v barvě bílé (viz snímky v příloze).
Dokonalosti není dosaženo tehdy, když už není co přidat, ale tehdy, když už nelze nic odebrat ... Historie SPZ v ČSR | ČSSR | ČSFR | ČR ... www.feudal.cz