- Musíme si pomáhat. Informace, které potřebujeme, tu vždycky někde jsou. Jen ten, kdo na nich "sedí", nesmí být moula, který si myslí, že jsou jen jeho.
- Modeláři neodpouštějí ani tu nejmenší chybu - zvláště ne tu na svém modelu. Řežme raději do modelů, neřešme modeláře.
- Modely nejsou tak levné, abych je stavěl jen z krabičky a nechával všechny jejich chyby bez povšimnutí...
U typu pásů záleží na podvozku, jakým byl daný stroj vybaven. Původní AAVP-7A1 měly pásy charakteristické "trojúhelníkovou" gumovou patkou:
Novější verze (občas označovaná, jako AAVP-7A1 RAM/RS) má podvozek převzatý od armádního M2/M3 Bradley používá pásy "Big Foot" charakteristické "obdélníkovou" patkou:
Na první pohled se rozdíl pozná absencí horních napínacích koleček u starší verze. Nová verze byla zavedena v roce 1999 a třeba invaze do Iráku v roce 2003 se zúčastnilo 200 strojů staršího provedení a 400 novějšího (podle knihy Tankograd no.3016 LVTP7/AAVP7A1).
Zřejmě existují doložitelné výjimky... Tedy jinak řečeno, lze předpokládat, že i vozidla se starším podvozkem byla se zavedením pozdějších pásů do nich postupně "obouvána". [ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Přílohy
- Musíme si pomáhat. Informace, které potřebujeme, tu vždycky někde jsou. Jen ten, kdo na nich "sedí", nesmí být moula, který si myslí, že jsou jen jeho.
- Modeláři neodpouštějí ani tu nejmenší chybu - zvláště ne tu na svém modelu. Řežme raději do modelů, neřešme modeláře.
- Modely nejsou tak levné, abych je stavěl jen z krabičky a nechával všechny jejich chyby bez povšimnutí...