Stránka 23 z 30

Re: Modelářské e-shopy

PříspěvekNapsal: 11 srp 2017, 10:31
od e45
Proč bych Eduardshop nemohl porovnávat ? Nejde o to, kolik nabízí položek ,ale jak funguje vyřízení objednávky a co je pro mě nejdůležitější, jak se staví k problémům, když nějaké nastanou. Chybu může udělat každý ,ale důležité je, jak se následně řeší. Tady u mě vede jednoznačně Eduard spolu s Arturem. Naopak mě hodně "pobavil" příspěvek pana Žišky.

Re: Modelářské e-shopy

PříspěvekNapsal: 11 srp 2017, 12:18
od Jarda Matt
e45 píše:Proč bych Eduardshop nemohl porovnávat ?


:nuts: :nuts: :nuts: Je to marné,je to marné,je to marné ](*,) ](*,) ](*,)

To Vám :shock: skutečně nedochází ten rozdíl :crazy:

e45 píše: jak se staví k problémům, když nějaké nastanou.


Ono je určitě jednodušší skočit do vlastního skladu či rovnou do výroby a reklamaci či prosbu/žádost o ND ( většinou vlastního výrobku) obratem vyřídit, než komunikovat s "někým" z druhého konce světa pro kterého jste takový drobný (obtížný) hmyz.
Těžko Vám bude E obchod rabovat stavebnice kvůli např. nedostříklému,ulomenému či jinak poškozenému dílu atd.,atd,.
Porovnávat vlastní výrobu, s tím spojené plánování a "nadupanost - dostupnost" skladu s někým kdo je odkázán na XY dodavatelů a jejich nálady s dodáváním zboží nelze.
To prostě nejde,je to nesmysl. [-X

Náklady na reklamaci (dost často, většinou modelářem ztracený,poškozený díl) v rámci chodu a režie vlastní firmy jsou v podstatě nulové - naprosto zanedbatelné.
Ty jedny obtisky,kabina či rámeček nemají pro výrobní firmu v podstatě žádnou cenu (je zahrnuto v celkovém chodu) a reklama,kladná odezva velká =D> =D> =D>,
tak proč toho nevyužít,proč to nedělat? :lol:

Re: Modelářské e-shopy

PříspěvekNapsal: 11 srp 2017, 12:46
od e45
A to Vám nedochází, že to není jen o ulomeném nebo ztraceném dílu, ale o přístupu vůbec? Pokud mi z jednoho českého známého e-shopu pošlou místo jednoho modelu model jiný a při následné snaze o řešení dělají mrtvého brouka, z dalšího nepošlou část objednávky, ačkoliv zboží mají dle svých stránek skladem- opět snaha o řešení žádná, nedej bože alespoň omluva- přesně o tomhle je, alespoň z mé strany, spokojenost z e-shopem. Ale chápu, že pokud někdo řeší každou ušetřenou korunu, má nervy ze železa s spoustu volného času, ten má práh citlivosti posunutý podstatně níže.
Když už jsem si vzal do úst Artura- tak jeden konkrétní příklad. Omylem my byly poslány jiné masky, než objednané. Po telefonátu do jejich shopu následovala omluva a okamžité bezplatné zaslání správných masek, s tím ,že chybné mám poslat doporučeně zpět a poštovné za tuto vratku mi odešlou z příští objednávky, ať se připomenu, Při další objednávce jsem to neřešil, šlo přeci jen o pár korun, přesto mi automaticky tuto částku z ceny objednávky odečetli. Takhle si představuju, že bude fungovat obchod, ve kterém budu nakupovat a vracet se do něj.

Re: Modelářské e-shopy

PříspěvekNapsal: 11 srp 2017, 13:41
od Egerman
A Tobě nedochází, že je jaksi milionkrát jednodušší řešit reklamace na zboží,které sám vyrábím než na reklamaci obchodu, který má v sortimentu zboží od 999 výrobců, ve většině případů dovozových s tím, že četnost jejich dodávek je několikrát do roka????
Eduardí eshop je v podstatě to, čemu jsme za minulého režimu říkali "podniková prodejna" tj. výkladní skříň výrobce a jako taková funguje jak už tu popsal Jarda Matt, prostě se sáhne do skladu nebo výroby a dál se to neřeší, je to prostě reprezentace podniku.
O to víc si vážím solidního přístupu k reklamacím u ostatních eshopů, i když naštěstí s reklamací mám zkušenost jen u MPM - vyřízeno v podstatě obratem.

Re: Modelářské e-shopy

PříspěvekNapsal: 11 srp 2017, 13:56
od e45
Můžeš my tedy napsat, jak konkrétně se projeví v mnou výše uvedených případech nespokojenosti s prodejcema, že mají na skladě více položek od více výrobců ? Nechci ty prodejce jmenovat, byl by z toho zbytečný flame, navíc pro mě z toho vyplynul jednoznačný závěr, že tam už nic brát nebudu a tím to pro mě zkončilo.
Nicméně, hlavní, proč jsem to napsal, je přímo ukázkový příspěvek jednoho z "prodejců" na předchozí straně- místo omluvy a snahy o řešení s prominutím jen kecy v kleci.

Re: Modelářské e-shopy

PříspěvekNapsal: 12 srp 2017, 02:26
od Gloton
To opravdu nejsi schopný pochopit, že nelze srovnávat eshop, prodávající jen produkci své vlastní firmy (a k tomu jedné,kterou do ČR distribuuje) s eshopy, které prodávají produkty desítek či i stovek firem, které nakupují od mnoha a mnoha distributorů (od kterých navíc nedostanou to co kdy potřebují)??? 8-[

Re: Modelářské e-shopy

PříspěvekNapsal: 12 srp 2017, 03:20
od Galland
to je to dnesne skolstvo, chybajuce citanie s porozumenim
a vidim ze uz nepomaha ani text zvyraznit boldom, aby si ho niekto precital

Re: Modelářské e-shopy

PříspěvekNapsal: 12 srp 2017, 05:51
od Gloton
Galland píše:to je to dnesne skolstvo, chybajuce citanie s porozumenim
a vidim ze uz nepomaha ani text zvyraznit boldom, aby si ho niekto precital

No a to je opravdu závěrečná perla :-D
Povzdech "to je dnesne skolstvo........" (tedy to má čtenář pochopit jako upozornění na nevzdělané "hňupy") a celý příspěvek napsaný bez diakritiky, velkých písmen.......to je zralé na přesunutí do tématu "šutry" tady na Modelforu :grin:

Re: Modelářské e-shopy

PříspěvekNapsal: 12 srp 2017, 06:26
od Gloton
Pokusím se i pro e45 vysvětlit, jak souvisí fungování eshopů "standartních" (našich tuzemský) s jeho "nespokojeností" při srovnání s eshopem Eduardu.
Souvisí to především tak, že byť mají ty eshopy tisíce položek od desítek a stovek výrobců a jeví se nám jako eshopy "velké", jsou to až na vyjímky spíše takové "pidieshopy" s obratem, který často nedovolí ani to, aby se tomu i sám majitel věnoval na plný úvazek a normálně z toho vižil, natož aby mohl mít zaměstnance. Pak je samozřejmě jasné, že i vyřizování reklamací není bleskové. Díky problémům s dodavateli, často i "otravnými" zákazníky atd. atp. a tím vším dohromady se samozřejmě stává častěji, než by mělo být obvyklé, že toho má provozovatel eshopu buď plné zuby, nebo naopak náběh na depresi a není prostě vždy vlídný a vstřícný, kór když narazí na zákazníka "blba".
Situace Eduardu je naprosto jiná, protože nemá problém s dodavateli, výdělečný je také dostatečně, má zaměstnance na plný úvazek a ta firma je na tom celkově dobře a šlape a protože vše souvisí se vším, projeví se to samozřejmě i na celkovém fungování eshopu a přístupu k zákazníkům.

Já si myslím, že za spoustu problémů si mohou často i zákazníci sami. Je jich mnoho, kteří se neumí k chovat slušně, jsou arogantní, hulváti atp., a protože.....jak se do lesa volá, tak se z něj i ozývá......nechová se k nim ve finále ani prodejce zrovna přátelsky.

Nakoupil jsem modelů, doplňků a veškerých modelářských potřeb spousty a spousty ve všech možných tuzemských i zahraničních eshopech a neměl jsem nikdy s žádným prodejcem "vážný" problém. Samozřejmě se mi také stalo, že došlo k záměně zboží, či bylo něco vadné už z výroby atp., ale nikdy jsem neměl problém s reklamací. Buď mám štěstí a nebo to souvisí i s už výše zmíněným přistupem k prodejci.
Obecně v takových či podobných situacích vždy spolehlivě pomůže, představit si sám sebe na té druhé straně a uvědomit si i problémy a potíže toho druhého. Vyžadovat perfekcionismus je sice pěkné, ale mimo realitu života.

Výše se tu probíral třeba Nordlandmodel. I u nich jsem toho nakoupil spoustu a stále nakupuji. Mají své problémy, které se snaží řešit, a dělají to, jak jim čas a život dovolí. Co si budeme povídat, každý zákazník hledá v eshopech především dobrou cenu.....a třeba Dragony mají v Nordlandmodelu za ceny bezkonkurenční a modely jiných výrobců také. Když budu chtít bleskové dodání, nakoupím tam, kde mi to bleskově dodají, když na to nepospíchám, klidně si počkám na model za bezkonkurenční cenu. Vždy je to něco za něco. Modelařina nejsou závody, ale zábava, a jestli to dodají z malého tuzemského eshopu za týden či 10 dnů, je mi fuk. Ale kdo chce, může nakoupit i tam, kde to má doma za 2 dny......je na každém z nás, co upřednostňuje.

Re: Modelářské e-shopy

PříspěvekNapsal: 12 srp 2017, 07:22
od Aleš R.
Je evidentní, že se rád posloucháš. Zkus taky číst jiných příspěvky, ne jen ty svoje.

Re: Modelářské e-shopy

PříspěvekNapsal: 15 srp 2017, 07:44
od michal73
Ahoj všem. Taky napíšu svoji skušenost s e-shopy. Minulý týden jsem objednal v MBK, konkrétně 9.8. v 11:35. Zakázka byla zabalena ve 12:08 a v 18:08 byla vyzvednuta UPS. Doručena byla 11.8. v 11:24. Byl jsem překvapen rychlostí, s jakou byla objednávka vyřízena. Jinak nakupuji také v MN, MPM a Plastic hobby a všude spokojenost.

Re: Modelářské e-shopy

PříspěvekNapsal: 19 srp 2017, 11:33
od delict
admiral6 píše:
delict píše:tak to jsme tři. akorát mě štve, že nikde nemají rb model hlaveň na tiger early 1/35 a vlajky s hákovým křížem (air recognition).

objednávku u nordlandu jsem mel ve stavu "vyřizuje se" od 6.12.2016.....


Já si teď hlavně od RB kupoval zde a plná spokojenost.
https://www.super-hobby.cz/catalog/RB-Model-2157439.html


Díky vytvořil jsem objednávku (ze stokorunové položky je objednávka za 2500 :D ) ale potřeboval bych poradit jak ji uhradit převodem...je tam jméno a adresa banky, IBAN a SWIFT ale žádné číslo účtu...

Re: Modelářské e-shopy

PříspěvekNapsal: 19 srp 2017, 12:11
od Renda
Ti ho pošlou na mail ne? Po učinění objednávky.

Re: Modelářské e-shopy

PříspěvekNapsal: 19 srp 2017, 12:46
od e45
IBAN je číslo účtu, je to mezinárodní tvar. K provedení zahraniční platby převodem na účet stačí IBAN, SWIFT a název příjemce :) .

Re: Modelářské e-shopy

PříspěvekNapsal: 19 srp 2017, 19:03
od admiral6
Já požádal známého co má PayPal a vše bez problému.