
To něco byla kabina použitá z typu 359 + starý dvouturbový motor Cummins. Použil jsem správnou kabinu s částí podovozku od Italeri, z modelu 378 - pro srovnání rozdílu kabin jsem vytáhl zaprášený Pet359. Bohužel Italeri má proti originálu motor Detroit, který jsem tam nechal, Caterpillar nikde nemám


Od Italeri jsem použil podvozek uříznutý zároveň s koncem budky pro řidiče. Přední náprava zůstala revell - Italeri by byla moc široká. Na kabině se musel předělat vstup do spací boudy - má být hranatý. Vzduchové filtry jsem použil Revell, obrousil spodní "skruž" a přelepil chromovou fólií otvor na chromovém krytu po původním vedení sání. Od Italky je rovněž nárazník, na který jsem napasoval dolní pozičky a desku na značky. Navíc má Italka na kapotu průhlený štít, který se dal krásně natřít červeně jako origoš a sluneční clona byla v chromu, jak má být.

Budíky na palubce od Ita - jeden velký "ciferník" uprostřed, jak nabízel model původně byl mimo realitu. Ciferníky jsou vyřezané z obtisek KW K100, zaretušované barvou a zakápnuté lakem. Odstín vnitřku jsem zvolil do šeda - nikde jsem nenašel fotku, nebo zmínku, jak měl správně být... Další kapitola byla předělat obtisky. Na budku nepasoval žádný pruh, tak jsem je rozřezal a červený pruh natíral - Model Maser Ferrari červená sedí odstínem úplně parádně, že není skoro nic poznat. Zadní nástavba zůstala bez úprav, pouze jsem na zadní kola natřel barvou dvě díry, jak mají být. Toť asi k modelu vše

Fotky posílám na pokračování, je jich moc.