Nazdar všem!Přihazuji pár fotek,právě dokončeného Ford AA.Model je z dílen J.Moštěka a J.Hubnera.Jedná se o celoresinovej model náklaďáku.Zároveň se taky jedná o asi první a zatím jedinej kompletní kit nákladního auta vzniklej u nás ve velkém měřítku.Takže i tohle je svým způsobem prvenství.No a taky není bez zajímavosti,že se jedná asi o nejvyráběnější nákladní auto všech dob .Fotky ze stavby nemám,páč jsem auto stavěl na některém z patláků a teď týden před Bratislavou.No a jak to tak sleduju v rozestavěno,to stejně nikoho moc nezajímá .Toš,to by bylo pár nutnejch keců na úvod a zase někdy čau!PAvel
Přílohy
Naposledy upravil pavel behensky dne 27 lis 2016, 15:40, celkově upraveno 1
Já měl tu čest,a viděl jsem ho už na Patláku a taky v Bratislavě,postavenýho na všech čtyřech.....je neuvěřitelný jakej má Pavel cit....jak na výběr předlohy tak na provedenou patinu..... .....noo,a další kolo jsem si včera vychcal,když jsem viděl na vlastní oči návěs ČSAD....k tobě už nemá slov,kámo
Naposledy upravil Cába dne 27 lis 2016, 18:16, celkově upraveno 1
Tohle mi uniklo. Krásnej náklaďáček. Ne zrovna moje kafe ale zaplaťbůh za každou novinku mezi velkýma náklaďálama. Tvoje podání, Pavle, je jako vždycky precizní.
Ty jo. Krasavec. A další amerika, která je mi docela sympatická. Navíc pro mně zas další zajímavý zavěšění zadní nápravy. Teprv až na tvých modelech objevuju, jak amíci šli na konstrukci vozidel dost od lesa, nebo od čeho vlastně. Ty různý torzky, vahadla a podobně. Holt, proč to dělat jednoduše. Je to opravdu krásnej model.
Pájo, krásnej Ford vím, že si na něm na některým Patláku dělal, ale klidně si mohl dát do rozestavěno, pro mně to bylo v Blavě velký překvapení patina jako vždy krásná, ale nejvíc mně upoutala křišťálově čistý okna, pro mně nedosažitelná meta
P.S. Nepřemýšlel si trochu ty okna trochu umazat, když v podobným duchu je celý model?
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Říkají, že jsem odborník
Pavle, musela na tom bejt děsná práce. Jak jsem psal: pokaždý když na něj mám chuť ho po pár minutách zase schovám. Těch blublin...
Ale při tom kolik je na tomhle práce, mi to přijde jako úplně nevyužitej potenciál a moc dělaný na spěch. Nemá to ani SPZ a ty plaňky na korbě mi přijdou fakt ve stylu "udělal jsem to cestou na soutěž, tak na to moc nekoukejte". Dost mimo mi přijde ten odstín dřeva na korbě. Vypadá to, jako by ty prkna někdo soustavně napouštěl vyjetým olejem... a přitom starý dřevo spíš bledne a chytá šedý odstíny.
Ten potenciál se tĕžko využívá týden před soutĕží.Do tohoto stavu jsem to přivedl tak bĕhem 4sezení.Je tam tolik hrubek ,že to nemá cenu rozvádĕt.Nekoukal jsem na pravo ani na levo a prostĕ "na prasáka"stavĕl barvil až mĕ z toho bylo zle.Nemám tyhle fofr akce rád,ale chtĕl jsem mít na soutĕži nĕco nového a to se povedlo.Zároveň mám další rest za sebou.Nĕkdy v budoucnu bych se tomu autu chtĕl ještĕ vĕnovat.Jinak co se týče čistejch oken a prken,jsem v klidu.I takto to může být.Ta výdřeva mohla být vymĕnĕna,okna umyta.Model to dobrej moc není,stavebnĕ složité, bez Jirky na patláku bych tu podvozkovou skupinu ani nepostavil.Návod nepřehlednej ,bubliny všude,umístĕní nálitků katastrofální.Mĕl jsem rozlámané blatníky,prasklou kabinu, kryty motoru zohýbané.Pro mĕ je to malej zázrak,že jsem to dal a stojí to za sklem.Výtky samozřejmĕ beru.PAvel
Jj, je mi jasný jaká to je řehole a takový "rychloakce" někdy takhle končí. Myslím to jen tak, že sám bych od takovýho modelu chtěl víc, kdybych ho do tohohle stavu dotáhnul...
To je o tom,co od toho čekáš/chceš.Mě to takhle stačí,po stránce modelářské už se asi taky nikam neposunu a asi už ani nechci .Každopádně,zkus to postavit,má to svoje kouzlo.Pavel