Ahoj, sleduji tvojí stavbu už jen proto, že mám doma také dva kostlivce značky GMC ASTRO (teda ještě další dva v krabici). Měl jsem v plánu (a doufám že na to brzy dojde) postavit dvě verze - jak starou malou masku, tak novou širokou a navíc jednu kabinu se spaním (už hotová) a jednu denní (také na 90% hotová). V posledních příspěvcích se tady řešili nádrže. Stavebnice obsahuje obě verze, takže obojí je možné (AMT většinou ctí originalitu značek) a já sám chci obě varianty pro výše uvedené projekty použít. Když jsem byl vloni na Truck Prix v Le Mans, byla tam spousta amerických trucků (o evropských nemluvě) a já tam narazil i na GMC ASTRO, což byl nečekaný šok. Nečekal bych že ho uvidím na vlastní oči a už vůbec ne v Evropě! Bohužel přšelo celou dobu jako z konve, takže sympatický francouz Eric - majitel, mi nesklopil kabinu, ale jinak jsem něco nafotil, tak přikládám pro inspiraci. Z fotek je také zřejmé, že pomineme-li výrobní standardy a sériové provedení, je možné skutečně všechno! Stačí jen sledovat nádrže, provedení výfuků (jeden, někdy dva symetricky,) pak umístění sání vzduchu do motoru za kabinou či zde uložení baterií "made in France". Nelámal bych si s tím hlavu.
Ahoj Jirko. Ďakujem za fotky, sú super. S tými nádržami už to ani neriešim, len ma zaujímalo aké boli na origináloch. Mne sa aj tak viac páčia gulaté a v leptoch sú na to stupačky....škoda nevyužit! Nad tou verziou s velkou maskou tiež uvažujem. Ako si spomínal treba odsledovat hlavne pripojenie výfukov. Práve v tejto stavebnici je dosť rozdielne. O filtre ani nehovorím. Tarz som daval do surfu interier a vyfuky.
Včera večer som sa potrápil s ďalšími leptíkmi a to konkrétne protidažďové klapky na výfuky. Pre tento model sú ako základňa odporúčane "trubky" o priemere 48 mm. Tieto majú cca 50mm, bohužial iné som nemal (mosadzné alebo nerezové) a colkom to sadlo. Nasledoval nástrek pod alclad...
Dnes malý update: interier a pokus o vlastné CB (vysielačka, teda pokiaľ je to iná skratka opravte ma ). Platformy pre sedačky sú dosť znížené, lebo inak by sa vodičova dotýkala volantu, súdruzi niečo zle prepočítali... Vysielačka je samodomo poohýbaný plech, čelo vysielačky je lept. Budíky sú "zasklené" lepidlom na číre diely od Testorsa. Treba spomenúť že na výber je aj zatiahnutá záclonka pred postelou (odpadne tým farbenie asi troch dielov).
Hmm, ty řemeny na sedačkách dost zanikaj. Chtělo to o stupeň tmavší černou. CB vypadá dobře ale k mikrofonu by měla vést kroucená šňůra a spíš černá než červená. Jinak ten interiér vypadá dobře. Dáváš si s tím dost práce a vyplácí se to. Jarda
Inak, Jarda díky. tých verzií je určite nespočet. Tých káblov. Napríklad býva aj hore a väčšinou ju berú lavou rukou a potrebujú ju natiahnuť a môj šofér je ako aj ja lavák , ten kábel som aj skúšal či dočiahne k šoférovi... Aspoň je k nahliadnutiu aj takáto verzia...Custom je custom ...Pavel.
Keďže mám teraz voľno, tak som trochu pokračoval v tvorbe. Lepty a niektoré diely išli do alcladu (a niektoré hneď na to do brzdovky...no čo už nedarilo sa!) Výsledok nie je zrovna ideálny, s tým alcladom trochu musím ešte pocvičiť. Samozrejme chýba ešte potrubie k filtru. Taktiež som nahodil leptane stupačky na nádrže. Nedalo mi neskúsiť to cvične nastrojiť. Káblovačka (káble spájajúce ťahač s návesom) ešte len príde...
Pavle dobrý.Jen si trochu říkám proč ty baterky za kabinou na rámu,když máš kastle pode dveřma?U Astra co dával na fotkách Jirka je to jasný-jsou tam jiný stupačky ale tady je to nelogický.Proč se tahat z těžkejma bateriema nahoru na rám,když je můžu vložit pohodlně do kastlíku pod dveřmi.Pavel