Ahojte priatelia,
hlasim sa po dlhsom case, nakolko som bol mimo mojho modelarskeho kuchynskeho stolika a este som dokoncoval iny projekt.
Do zlatej hondicky som prvy krat zarezal na silvestra. Zena sluzila nocnu, decka ma maju nasalame, idealny cas na stuchanie sa v tomto projekte.
Je to moja prva konverzia tak ocakavam kadejake zadrhele
Povianocny cas som ale nevahal a mohutne som si studoval dokumentaciu k RC213v zo sezony 2016.
Ako vidite na obrazkoch nizsie, tie rozdiely tam su a nie su zanedbatelne. Povodne som si myslel, ze si prerobim original z krabicky podla predlohy od KPM a spravim si aj klasicku modro-zlto-strieborno-bordovu Estrellu Galiciu z normalnej sezony 2016.
Na takuto konverziu som si ale netrufol a hlavne sa mi tym nechce stracat cas
Zial ani konverzia od KMP nie je uplne koser. Srobiky na prednom prekryti nadrze su posunute asi o 2 milimentre dopredu, naznacene spoje kapotaze su priserne siroke (nechce sa mi to tmelit a preryvat), detail za sedlom je na ozajstnej masine tiez trosku iny atd.
Nehovoriac a dost vyraznom vrstveni 3D tlace. Zrejme to este na niektorych miestach prebrusim a fuknem nanovo lebo leveling v ciernej lesklej trosku zatiahol aj prebrusenie surfaceru 1000ky, ktory som na tlacene veci fukol z dozy.
Konverzia pocita len s masinou Jacka Millera a zial kasle na Tita Rabata s cislom 53.. To by ma asi potesilo viacej lebo Tito nemal tolko uprav na masine ako JackAss.
Na fotografiach, ktore sa mi umorne podarilo potahat kade tade z netu, som si vsimol, ze Miller ma tri verzie celneho stitu a postupne menil zlate kolesa za modre.
Pri predzavodnom foteni mal predny stit bez karbonovych prkotiniek, pocas prvych testovacich jazd mal vymenene zadne koleso a na hornych a bocnych cipoch predneho stitu nad a pred rukami pribudli karbonove spoilery/chranice, neskor, ked uz mal vsetky kolesa modre, zmizli rozsirujuce chranice/spojlery na bocnych castiach stitu.
Ked som na to upozornil KMP, povedali, ze kvoli tomu pridali rezinove "listocky" ako dava aj BLue Stuff k svojim dekalom. To zial nie je uplne z ich strany spravne, pretoze tie rezinove picasagy su len konverziou z 2014 na 2016, tie pridavne spoileriky/chranice to nepokryva, tie su este o kusok sirsie.
Nechcem to tu zamorovat fotkami ale vidiet to na piatej fotke nizsie.
Tie rozsirovacie diely som dost vyrazsne stensil lebo boli strasne hrube, skoro 1,5mm.. pridal som trosku husteho sekundaku aby som spravil plynulejsi prechod smerom nahor a mierne upravil sodny oblucik prechodu.
No samozrejme, ten tenucky pasik na spodku predneho stitu som zlomil asi 10 krat.. tak som sa nasral a nalepil tam ten vnutorny sacak uz teraz a karbon dam ako sa mi podari
Ze som sa zase vlastnou vinou nechal zatiahnut do riadnej slamastiky som zistil, ked som si prestudoval planik k dekalom. Skoro vsetky zlate plochy treba nastriekat.
Takze super maxi mega maskovacka opat
Kazdemu radim, aby si dekaly poriadne nascanoval a vytlacil a pripadne jeden vytlacok aj zalaminoval.. vdaka tomu, ze PDF vie tlacit 1:1, da sa to pouzit ako podklad pre maskovanie.
Zial KMP ma na chrbat nadrze a zadneho krytu za sedlovkou nespravne navrhnute dekale.. uzske, bez paralelnych pasikov a kratke.
Tie paralelne pasiky z foto nizsie som tesne pred striekanim odstranil. Nahradim ich pasikovymi dekalmi od Begemotu.
Ako zlatu farbu som pouzil Magnesium Gold od Number Five colors.. kupodivu paradne kryje a nerozleptalo mi to vsetko ako to zvyknu tieto farby robit.. asi preto, ze som sa hecol a striekal som to postupne po jemnych vrstvach.
Vecer odmaskujem vsetky pozlatence, a ak tam nebude nejaky zasadny pruser, idem sa pustit do dekalov..
Z tych mam trosku strach lebo su velmi jemnucke a tenucke, viac menej monochromne a cierno-zlate loga sa riesia vrstvenim.. KMP dali moznost si pri niektorych logach vybrat ci zlatu na ciernu alebo ciernu na zlatu..
tak mi drzte palce