




Tento závodní speciál skončil v cíly v Le Mans roku 1967 na druhém místě, hned za vítězným fenoménem Fordem GT40. Nebýt zřejmě nehod dalších tří vedoucích Fordů GT40, dopadlo by umístění osádky 330-tky nejspíše jinak, ale bez spekulací si myslím, že to byl i tak vynikající výkon. O to více (tuším), že zrovna rozdíl ve finančním rozpočtu stájí Fordu a Ferrari byl astronomicky propastný ve prospěch američanů.
Ferrari 330 P4 měl inovovaný motor s tříventilovým rozvodem DOHC. Vozy, původně postavené jako kupé, byly později přestavěny na otevřené spidery bez střechy
Naposledy upravil Fairfax dne 17 led 2014, 19:31, celkově upraveno 4
Poslední dokončené:
Zent Cerumo ,Toyota GT-One, Mercedes CLK-GTR, Renault R24, Honda RA272, Porsche 956, Lotus 107B, Benetton B192, Lotus 99T, Braun Tyrrell, Dome Zero, Ferrari 330P4,
Porsche 959 RSR viewtopic.php?f=165&t=88539
Porsche 911 GT1 viewtopic.php?f=165&t=85656
Porsche 917K viewtopic.php?f=165&t=83040
Zent Cerumo ,Toyota GT-One, Mercedes CLK-GTR, Renault R24, Honda RA272, Porsche 956, Lotus 107B, Benetton B192, Lotus 99T, Braun Tyrrell, Dome Zero, Ferrari 330P4,
Porsche 959 RSR viewtopic.php?f=165&t=88539
Porsche 911 GT1 viewtopic.php?f=165&t=85656
Porsche 917K viewtopic.php?f=165&t=83040