A když už, tak Rolls Royce R v Supermarine S6B vznikl 10 let před válkou a měl hodně přes 2000hp při váze něco přes 700kg. Už jeho předchůdce Buzzard vážil půl tuny a měl výkon skoro 1000hp. Vím, že to byly jednorázové závodní motory, ale Juma 004 v Me-262 taky vydržely maximálně pár hodin.
Ve váze není rezerva na zbraně zbraně a ten Zlín je technicky nereálný, ale co ? Vypadá hezky a stejně tak můžete odsoudit třičtvrtě Luftwaffe 46 projektů a skoro nikdo to neřeší.
Edit:
motor Fiat AS.5 měl jen 350kg a výkon 1000hp, taky 10 let před válkou. Jeho vytuněná zdvojená verze AS.6 měla přes 3000hp
Naposledy upravil 172flogger dne 18 pro 2011, 13:38, celkově upraveno 1
1/72. Nic větčejší, nic meňčejší
"Ani to, Horste, nic není. Řeknu ti, že už se těším na krájení hřebíků. Připravil jsem si tady hřebíky, protože jeden, dva, to umí uříznout každý. Ale já uříznu tři! Dámy a pánové, krájím hřebíky, protože mám chuť a náladu. Řeknu vám, krájet hřebíky, to mě pokaždé baví!" - Pepi Rezler
.
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
"Ani to, Horste, nic není. Řeknu ti, že už se těším na krájení hřebíků. Připravil jsem si tady hřebíky, protože jeden, dva, to umí uříznout každý. Ale já uříznu tři! Dámy a pánové, krájím hřebíky, protože mám chuť a náladu. Řeknu vám, krájet hřebíky, to mě pokaždé baví!" - Pepi Rezler
.
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]