Stránka 2 z 3

Re: mpmshop - hrozna obsluha v brne

PříspěvekNapsal: 13 zář 2013, 07:47
od douda1
To jsem zamorejme nevedel. Takze presun je opravdu spravnou reakci...

Re: mpmshop - hrozna obsluha v brne

PříspěvekNapsal: 13 zář 2013, 09:42
od jarda malý
no pokud můžu, rád bych vše uvedl na pravou míru, aspoň z mého úhlu pohledu. pokud je dotyčný pán co přišel včera odpoledne s tím že chce masky na nějaký německý tank (už si nepamatuji o který šlo) a já se zeptal zná-li nějaké číslo masek které si přeje (což mi ulehčí práci při hledání a kupodivu spousta lidí si opravdu zjistí na webu eduardu produktové číslo konkrétní věci co potřebuje) odpověděl že ne. tak jsem se zeptal od jaké firmy že ten tank je, že ho vyrábí vícero výrobců a eduard možná vyrábí konkrétní masky na konkrétní verzi tanku konkrétního výrobce. pán mi řekl že ty masky hledal na internetovém obchodě mpmshop a že tam nebyly. na to jsem mu odpověděl že pravděpodobně je nebudu teda mít ani já, no což jsem dostal odpověď "tím je to vyřešeno" a pán bez pozdravu odešel. takže tak...

jinak to jak su ochotný či neochotný by mohlo povědět asi dost lidí, kteří k nám na prodejnu chodí léta. a vaše postřehy o mě opravdu můžete přenést na téma mpm prodejna brno, od toho to tu opravdu je a do debaty tam se zapojují víceméně jen návštevníci našeho krámku.

s přáním krásné dne
jarda

Re: mpmshop - hrozna obsluha v brne

PříspěvekNapsal: 14 zář 2013, 19:19
od douda1
ja bych rad upozornil, ze vase odpoved je standardne neochotna naprosto na cokoliv, jak kdyby ste ani nechtel nic prodat...
jak rikam, uz k Vam nepudu.

Se stejnym dotazem, stejne naprosto nepripraven jsem dosel k Vasi konkurenci do Vagnera a tam jsem odesel i s maskami...
Divne, ze? Majitelovi tamnejsi prodejny totiz nedelalo problem se do toho pocitace podivat...

Re: mpmshop - hrozna obsluha v brne

PříspěvekNapsal: 15 zář 2013, 00:36
od Milan Holzapfel
Mě spíš přijde, že Vy pane doudo nejste přistoupit na jakýkoli vstřícný krok či kompromis. Asi máte nějakou averzi. Jardu znám od chvíle kdy do MPM nastoupil a za tu dobu jsem nikdy nebyl svědkem toho, že by se k někomu choval neochotně. Do toho počítače se klidně podívá a daný produkt se snaží vyhledat i když, ano, ten skladový systém, který tam je zaveden není na vyhledávání dle názvů úplně ideální. Funguje spolehlivěji právě na hledání katalogových čísel než na názvy, které mohou být na dodacím listu a tedy i názvu zboží v databázi odlišné od toho co zná zákazník a tedy i zavádějící. Proto se prodavači už standardně při hledání takových položek raději ptají zda zákazník náhodou neví kat.č. což hledání urychlí a zpřesní u hledání doplňků jako jsou lepty, masky, resiny apod. Světe div se někteří zákazníci tak činí. To že se hned urážíte a odcházíte před tím než se s prodavačem domluvíte, nebude asi, soudě dle Vašich zdejších odpovědí, náhoda.

Re: mpmshop - hrozna obsluha v brne

PříspěvekNapsal: 15 zář 2013, 08:43
od travis
Pana Malýho znám pouze z pár návštěv MPM v Brně, jeho jednání vždy bylo nadstandardní v kladném slova smyslu. Uživatel s nickem douda1 tu má celých 21 příspěvků a většina jeho příspěvků je také nadstandardní, ale v záporném slova smyslu. Já jsem si obrázek udělal, ostatní asi také. Asi by bylo vhodné toto vlákno zamknout nebo smazat, je to jen vztekání naštvaného uživatele, který se potřebuje někde vyřvat a je překvapen z toho, že mu tu lidi nepřitakávají jako na Facebooku.

Re: mpmshop - hrozna obsluha v brne

PříspěvekNapsal: 15 zář 2013, 09:10
od Michal Vyparina
Pane Doudo,

logicky, pokud na e-shopu vidíte, že na žádné pobočce není zboží skladem, proč se tam jdete na to zboží zeptat?? Co Vám asi prodejce na 99,9% řekne?? Šel jste do obchodu s tím, že se naseru a dopředu s tím jste počítal!! Tomu chování nerozumím!!

Michal Vyparina

Re: mpmshop - hrozna obsluha v brne

PříspěvekNapsal: 15 zář 2013, 18:04
od David Koktavý
Zdravím,

tak se musím ozvat, nebotˇ mám pocit, že jsem byl svědkem popsané situace. Musel jsem si na ni tedˇ hodně zavzpomínat, protože mi vše přišlo úplně normální a reakce prodavače Jardy naprosto adekvátní. Nebyl tedy důvod aby se mi nějak musela vrýt do paměti. Tuším, že ten pán chtěl masky na Pantera a nejsem si jist, jestli vůbec specifikoval alespoň měřítko. Takže pane Doudo, jakou že to reakci jste vlastně očekával??. Že prodavač vytáhne křištˇálovou kouli a kouzelnou hůlku, zavěští co že to konkrétně chcete a vykouzlí Vám to ??? :-D :)
Dovolím si tedy tvrdit, že pokud prohlásíte, že jste masky hledal na internetovém obchodě a nenašel, načež Vám prodavač odpoví, že to tedy znamená že je taky nebude mít, pak to tedy opravdu považuji za vyřešené!!!, bytˇ chápu že jste byl zklamán, ne ovšem vinou prodavače.

Na adresu Jardy musím uvést, že co jsem byl svědkem, jeho komunikace se zákazníkem je oproti ostatním prodavačům obecně skutečně nadstandardní a tím nemyslím zákazníky které zná osobně ale hlavně ty normální, i ty, kteří příjdou a chtějí doslovně "model letadla", nebo cokoliv podobného.

Tož asi tak...

Re: mpmshop - hrozna obsluha v brne

PříspěvekNapsal: 15 zář 2013, 18:46
od Marder
douda1 píše:To jsem zamorejme nevedel. Takze presun je opravdu spravnou reakci...

Přesun není tou správnou reakcí. Pokud si vezmu jeden dotaz uživatele "douda1" (Ahoj,
uz mne nebavi si sudlat barvickama kola na svych tancich a tak jsem chtel zkusit to mit krasne kulaty a bez smouch a nastrikany. Je mi ale lito kupovat si kvuli tomu masky od eduarda za 150kc + postovny.
Tak jsem se chtel zeptat, zda nekdo nemate zkusenosti, jak si nejlepe a z ceho vyrobit vlastni masky na pojezdova kola?
Diky
Tomas)

tak asi bude pravda někde jinde (rozhodně ne na straně kupujícího, který ani neuvede měřítko).
Toto téma je adeptem na "zámek".

Re: mpmshop - hrozna obsluha v brne

PříspěvekNapsal: 15 zář 2013, 18:58
od Aleš R.
Byl jsem v Plzni u Modelboxu, potřeboval jsem hlavně.
Já: Dobrý den, potřebuju ty a ty hlavně
MB: Máme je na stránkách?
Já: Asi jo
MB: a máme je skladem?
Já: Asi ne
MB: A viděl jste to u nás?
Já: No, asi jo.

A zde vidím jeden rozdíl - pro prodávajícího to tímto neskončilo, ale prohrabal ty krabice co tam měl a nakonec ve svazečku 4. sáčků ty moje našel...A nebudu ani říkat, že pak mi došlo, že jsem si je stejně spletl s někým jiným.

Neznám p. Malého ani p. Doudu a nehodlám to posuzovat. Jen ono prostě čeká každý něco jiného - prodavač je zvyklý že mu zákazníci řeknou k.č. (ano, i já ho vždy mám) a tento zákazník čeká, že ho tím prodavač provede a neskončí u toho, zda to mají na eshopu. Navíc, eshop a kamenné prodejny není jedno a totéž, jak mi bylo vysvětleno, když jsme si chtěl vyzvednout zboží na prodejně.
Chce to klid.

Re: mpmshop - hrozna obsluha v brne

PříspěvekNapsal: 15 zář 2013, 19:14
od vbalko
Ja mam zkusenost s neochotou a podivnym chovanim u pana v Arturovi pod krcskou vodarnou. Taky ten vyssi cerny. Zato jeho kolega, ktereho jsem tam potkal jenom jednou byl pravy opak - sama ochota.

Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk 4

Re: mpmshop - hrozna obsluha v brne

PříspěvekNapsal: 15 zář 2013, 19:32
od David Koktavý
Aleš R. píše: Jen ono prostě čeká každý něco jiného - prodavač je zvyklý že mu zákazníci řeknou k.č. (ano, i já ho vždy mám) ...
Chce to klid.


Tak zrovna v ten čtvrtek předtím než jsem odcházel z MPM, tam přišel nějaký cizinec (pravděpodobně Rus mluvící anglicky) a aby se domluvil, ukázal Jardovi displej na mobilu s položkami které chce. Jarda ačkoliv odpověděl, že položky nemá, tak u jedné pánovi začal ochotně vysvětlovat, že to číslo stavebnice není aktuální a momentálně je v nabídce jiný přebal, ale uvnitř krabice najde to samé.

Takže si nemyslím, že by prodavači byli jen roboti, co jedou v k.č.

Re: mpmshop - hrozna obsluha v brne

PříspěvekNapsal: 15 zář 2013, 19:33
od David Koktavý
vbalko píše:Ja mam zkusenost s neochotou a podivnym chovanim u pana v Arturovi pod krcskou vodarnou. Taky ten vyssi cerny. Zato jeho kolega, ktereho jsem tam potkal jenom jednou byl pravy opak - sama ochota.


Na toto téma zde na MF a na konkurenčním fóru (Ny) byly sepsány sáhodlouhé diskuze a romány. Tak už snad raději ani nevytahovat :-D :-D

Re: mpmshop - hrozna obsluha v brne

PříspěvekNapsal: 15 zář 2013, 19:36
od vbalko
Jj a navic je to dvojite OT. Neni to o MPM modelech a dokonce ani MPM shop :-)

Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk 4

Re: mpmshop - hrozna obsluha v brne

PříspěvekNapsal: 16 zář 2013, 19:53
od Michal Dub
douda1 píše:jeste doplnim, ze mohu-li porovnat ochotu nakouknout do pocitace, zasatrat v pameti, nebo najit a objednat, to co neni zrovna skladem, tak v tom se rozhodne mpm shop na kounicove nevyrovna modelarske prodejne ve vagnerovi...
Asi opravdu chodite do jineho mpm


Vážený pane, co člověk, to názor, já zase naopak chodím pouze do MPM a nikoliv do Vágnera = moje volba. K seřízení mířidel kritiky bych Vám ale doporučoval proslulou historku o nákupu barev Agama v jedné brněnské, dnes již zaniklé prodejně: "Pane, Agamy si kupuje akorát **** ."

Re: mpmshop - hrozna obsluha v brne

PříspěvekNapsal: 17 zář 2013, 12:25
od douda1
Aleš R. píše:Byl jsem v Plzni u Modelboxu, potřeboval jsem hlavně.
Já: Dobrý den, potřebuju ty a ty hlavně
MB: Máme je na stránkách?
Já: Asi jo
MB: a máme je skladem?
Já: Asi ne
MB: A viděl jste to u nás?
Já: No, asi jo.

A zde vidím jeden rozdíl - pro prodávajícího to tímto neskončilo, ale prohrabal ty krabice co tam měl a nakonec ve svazečku 4. sáčků ty moje našel...A nebudu ani říkat, že pak mi došlo, že jsem si je stejně spletl s někým jiným.

Neznám p. Malého ani p. Doudu a nehodlám to posuzovat. Jen ono prostě čeká každý něco jiného - prodavač je zvyklý že mu zákazníci řeknou k.č. (ano, i já ho vždy mám) a tento zákazník čeká, že ho tím prodavač provede a neskončí u toho, zda to mají na eshopu. Navíc, eshop a kamenné prodejny není jedno a totéž, jak mi bylo vysvětleno, když jsme si chtěl vyzvednout zboží na prodejně.
Chce to klid.


Ahoj,

no a todle je jak kdyby mi to z duse vypadlo! Pekne jste to napsal a asi pekne vyjadril to co ja jsem nedokazal rici vlastnimi slovy.
Asi jsem opravdu cekal, ze mne prodavac bude provadet nakupem. Ne ze proste bude cekat, ze na nej vybalim cisla.
Dost mne to tehdy namichlo, protoze se mi to u pana Maleho stalo uz asi po treti. Tak jsem si rekl, ze jako takhle ne.

Mozna jsem reakci prehnal a mel jsem pak potrebu si postezovat a asine uplne korektne.

Tim bych to rad smirlive uzavrel.
Sanci te prodejne ale uz opravdu nedam, protoze opravdu cekam vic a tento zpusob nakupu a prodeje mi nevyhovuje.

Tomas