Velice povedené Hrábě
.1002 v budoucnu plánuju taky (přesněji všechny Su-25, které u nás létaly v nějakém speciálním markingu-modely mám, čas zatím ne ale snad se to časem zlepší
).
Co se napájení týče tak SUEZ by byl velice dobrou volbou avšak problém je v tom že letoun má být v konfiguraci dojezdu po přistání (viz první příspěvek) takže zde se SUEZ asi bohužel nechytne (ovšem pokud má někdo fotku pojíždějící Su-22 s připojeným SUEZem tak o tom začnu velmi vážně uvažovat
).Původní plán byl provést napájení skrz podvozkové nohy se zálohou přes padákové popruhy.Vzhledem k tomu že si hodlám počkat na vaše podvozkové šachty tak mám obavy že toto řešení bude zřejmě neprůchodné.Proto ponechám napájení skrz padákové popruhy.Padák se bude dvěma z nich dotýkat země kde budou skrz malá očka kontaktovány na napájení z podkladu (podložka nebude z jednoho kusu ale bude zevnnitř dutá a bude v ní jak bateriové napájení tak i klasický zdroj).Druhý konec padákových popruhů bude ukotven v minijacku v zadní části pouzdra na padák (bude tak možné pohodlně sejmout model z podložky) a odtud už skrz SOP a tepelný výměník půjdou dva vodiče do trupu.Zástavba elektroniky bude provedena za kokpitem kde budou zakončeny vlákna pro kokpit a přistávací světlomety.Diody pro poziční světla budou v kapsách v křídlech a SOP tak aby bylo možné z trupu protahovat jen dva tenké drátky, které budou odpojitelné tak aby v případě poruchy bylo možné diodu u křídel vyháčkovat a u SOP vyměnit jejím sejmutím.Pro údržbu trupové elektroniky uvažuji vytvoření přístupových odklápěcích panelů v místech panelů palubního počítače a krytů nábojových schránek (háčkem a pinzetou bych se tam měl poměrně bezpečně vejít. Celá síť bude mít 3V, diody budou čiré a v trojité kandeláži (největší na přistávací světlomety a zaměřovač, střední na navigační světla a systémová světla v kokpitu a nejnižší na přístroje) a v celkem 4 barvách (bílá, červená, žlutá, zelená).
Díky za fotku toho setu.Sice bych i jej musel dost upravit (jak kužel ve stavebnici tak i tento bych musel na konci v horní části trochu rozšířit abych získal prostor pro ohyb vláken na strany podvozkové šachty) ale určitě bude parádní a těším se na něj (tato Su-22 rozhodně nezůstane sama, ještě mám v plánu letové dioráma s katapultáží a Su-22 rozstykovanou na TOPu ale na to jsem si zatím netroufnul)