no moc to nesedělo. Už bych to nikdy nedělal moc se mi to nelíbí. Ten academáckej předek je trochu moc širokej, takže jeto takový nahrnutý dopředu. navíc na spodku trošku ujela geometrie, takže je to trošku banán.
Dělal sem to tak, že sem nejdřív slepil předek a zadek k sobě a pak teprve půlky trupu.
Nejdřív sem oez uříz přesně podle academky asi v půlce šachet brzdících štítů, abych pak zjistil, že ty academácký sou uplně jiný, takže se řezalo znova. Lícoval jsem to hlavně podle spodku, sem tam tomu násilně pomoh, takže nakonec sem jen musel kus trupu academky nahoře odříznout a celý to oplácat altecem resin páč oez trup je o něco užší a rozpěry nejsou všemocný. Pak když se to slepil zjistil sem, že to je celý asi o 4 mm delší což by mě netrápilo, kdyby to nebylo zrovna před křídlem, takže pak tam byly ty přísavný otvory posunutý dopředu a vypadalo to divně. Takže zase řezat. academku sem získal jako vrak slepenej (a ne zovna moc dobře. spáry 2 mm byly ještě to lepší) nevim čim ale absolutně to nešlo rozdělat, což mě sejří páč sem chtěl použít i křídla z academky, ale nepodařilo se mi je oddělit takže budou oezácký. bohužel jeden z těch přísavnejch otvorů byl poškozenej, takže musim sehnat nějaký fody abych to zakryl. o tom, že sem tam zapomněl dát trysku ani nemluvim
holt když je blbá hlava trpí celý MiG-21
Ještě to bude chtít dorejt alespoň nějaký hlavní spáry. Na nějaký daší krytky prdim páč to neumim a nemám tu trpělivost dělat to furt znova.
Na týhle stavbě sem se naučil, že Airesí kokpity zatim nejsou pro mě. Moc se mi sním nezadařilo a ještě ke všemu sem si ho rozkřáp páč ono to nic nevydrží 90ti kilovej člověk na to šlápne a ono to hned praskne
Takže kabina bude zavřená (za 320 docela drahej špás)