já jen ty, kteří si to zaslouží
Miloslav píše:Když už dáváš odkaz na video, tak si ho prohlídni. U F-22 utopený šrouby nevadí??? :lol: :lol: :lol:
David Lengyel píše:@Háček, Gloton Elektrické nástroje poškozují závity (nut plates) a zvyšují tak nároky na údržbu. Když se zaposloucháš do videa, tak uslyšíš cvaknutí, když je šroub správně dotažen. Proto není potřeba momentový klíč.
David Lengyel píše:Tak dobře no. Chlapi co na tom dělají říkají proč to tak dělají a my jako správní Češi, kteří to letadlo viděli přinejlepším na leteckém dnu ve vzduchu a šroubovali o tři generace starší ruský MiGy, to samozřejmě víme nejlépe. Inženýry v Lockheedu to za bezmála 100 let zkušeností se stavbou letadel (včetně těch nejmodernějších) nenapadlo, určitě to ani nevyzkoušeli a proto stále používají dřevní technologii. Škoda, že tam nemají nějakého bystrého potomka praotce Čecha. Přeji vám hezký den
David Lengyel píše:Tak dobře no. Chlapi co na tom dělají říkají proč to tak dělají a my jako správní Češi, kteří to letadlo viděli přinejlepším na leteckém dnu ve vzduchu a šroubovali o tři generace starší ruský MiGy, to samozřejmě víme nejlépe. Inženýry v Lockheedu to za bezmála 100 let zkušeností se stavbou letadel (včetně těch nejmodernějších) nenapadlo, určitě to ani nevyzkoušeli a proto stále používají dřevní technologii. Škoda, že tam nemají nějakého bystrého potomka praotce Čecha. Přeji vám hezký den
David Lengyel píše:To jsi jí tak začal říkat dříve než byla uvedena do služby, lol
Zdeněk_Fabík píše:Tak rok se nám blíží ke konci, asi se sluší shrnutí tohoto projektu.
Počet vyrobených nových letadel v roce 2023: 0
Počet závazných podepsaných kontraktů na tento letoun v roce 2023: 0
Jsem ochoten se vsadit, jak pro projekt dopadne rok 2024.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků