Stránka 33 z 48

Re: Vše o F/A-18 Hornet/Superhornet

PříspěvekNapsal: 28 led 2015, 15:00
od Lubomír Kerék
dik za odkaz , chcel som ich objednat ale nakoniec som sa rozhodol inak , keďže od honzu kopeckého mám komplet obtisky s ktorých sa dá vyskladat akýkolvek španiel a chýbali mi len kokardy , tak som poprosil o ích výrobu kámoša , predsa len cca 20 E za 6 malých kokard mi príjde dosť veľká zhýralosť :-D to v tomto prípade radšej investujem do "Jacka ... " ale aj tak dík za snahu o pomoc ...

Re: Vše o F/A-18 Hornet/Superhornet

PříspěvekNapsal: 07 pro 2016, 21:42
od Petr Bunda
Nějak tohle téma na roky zapadlo, tak ho trochu oživím. :-)
Kanada začala vyjednávat o nákupu 18 Super Hornetů, které by měly doplnit staré CF-188, než přijde jejich náhrada vzešlá ze soutěže. Nákup F-35 se tedy v nejbližších letech nejspíš konat nebude.
http://www.defensenews.com/articles/can ... on-in-2017

Re: Vše o F/A-18 Hornet/Superhornet

PříspěvekNapsal: 07 pro 2016, 21:53
od Petr Bunda
Další havárie Hornetu, tentokrát mariňáckého.
https://theaviationist.com/2016/12/07/y ... -alarming/
Počet havárií Hornetů je poslední rok alarmující. Na netu poukazují na nedostatek financí na údržbu, nízký počet provozuschopných strojů a málo nalétaných hodin u U.S. Marines.

Re: Vše o F/A-18 Hornet/Superhornet

PříspěvekNapsal: 07 pro 2016, 22:04
od Petr Bunda
K předchozímu zpravodajství dodám nějaké pěkné záběry.

Re: Vše o F/A-18 Hornet/Superhornet

PříspěvekNapsal: 09 pro 2016, 17:40
od Milch

Re: Vše o F/A-18 Hornet/Superhornet

PříspěvekNapsal: 16 pro 2016, 13:09
od jendam1
Jaký je přesně účel reflektoru na boku přídě kanadských Hornetů?
Měl jsem zato, že standartní procedůra k neverbální komunikaci s nekomunikujícími letadly je přílet z levé, kapitánovy strany.
V tomto případě by však hornet musel přilétnout zprava.

reflektor.png

Re: Vše o F/A-18 Hornet/Superhornet

PříspěvekNapsal: 16 pro 2016, 15:15
od David Lengyel
jendam1 píše:Jaký je přesně účel reflektoru na boku přídě kanadských Hornetů?


Pro případ, že by si kanadští piloti potřebovali posvítit na sovětské narušitele, jmenovitě na Tu-95, které často přilétaly v noci bez jakéhokoliv osvětlení. V praxi to fungovalo tak, že jeden CF-18 letěl vedle Medvěda, posvítil si na něj a potvrdil jeho identitu zatímco druhý z povzdálí kolegu kryl s prstem na spoušti. Po roce 1990 byla většina reflektorů demontována (průzor byl však zachován) a zůstaly jen na Hornetech jednotek rychlé reakce.

Zdroj: https://tacairnet.com/2016/09/06/what-m ... nt-page-1/

Re: Vše o F/A-18 Hornet/Superhornet

PříspěvekNapsal: 26 pro 2016, 17:30
od kansas1
Nevím zda to tady bylo nicméně myslím, že to stojí za shlédnutí

https://www.youtube.com/embed/wfOD2y_AD ... r_embedded

Re: Vše o F/A-18 Hornet/Superhornet

PříspěvekNapsal: 04 led 2017, 13:56
od Stepan Bobko
Zdravim. Nevite prosim nekdo, jestli nekdo v soucasne dobe dela dekaly na F/A-18F od VMF VFA-102 k padesatemu vyroci ve ctvrtce? Vim ze to mela Gawa i Revell primo v modelu a ze to delal Twobobs jako dekaly. Ale nenasel jsem nic z toho v prodeji.
Jak je na tom prosim ten model Revellu v porovnani s Gawou?
Diky moc.

Re: Vše o F/A-18 Hornet/Superhornet

PříspěvekNapsal: 04 led 2017, 14:25
od kansas1
Někde sem čet srovnání, nicméně hlavní rozdíl je v tom, že Gawa má odděleny řídící plochy i vztlakovou mechanizaci od pevné části.. takže křidélka i klapajzny mohu udělelat ve spadlé poloze..., ale je vůči Revellu o dost dražší...mám však pocit, že těch rozdílů bylo víc...nicméně R je dost dobrý model...

Re: Vše o F/A-18 Hornet/Superhornet

PříspěvekNapsal: 04 led 2017, 14:44
od David Lengyel
Stepan Bobko píše:Nevite prosim nekdo, jestli nekdo v soucasne dobe dela dekaly na F/A-18F od VMF-102 k padesatemu vyroci ve ctvrtce?


Asi myslíš VFA-102, viď? :) Mám ty obyčejné, nevýroční, přímo v krabici od Gawy. Jak je na tom v porovnání s Revellem netuším, ale rozdíl je jak píše kansas1 především v oddělených koncích křídel a rozhýbaných ovládacích plochcách.

Re: Vše o F/A-18 Hornet/Superhornet

PříspěvekNapsal: 04 led 2017, 19:17
od Stepan Bobko
Samo myslim VFA. A to jsem si to predtim opetovne dohledaval na netu a zapomnel to stejne opravit. :(
No ted uz jsem to opravil. :)
Jinak diky za komenty.

Re: Vše o F/A-18 Hornet/Superhornet

PříspěvekNapsal: 01 úno 2017, 22:37
od DUNDR
Kolegové, potřebuji poradit ohledně "konfigurace" křídla u CF-188B. Otázka zní: Dá se nechat mechanizace křídla v zasunuté poloze? Mám Fujimi 1/72 a nechce se mi řezat sloty a klapky, navíc kryté dalším plechem. Našel jsem dvě fotky, které byly i "pro", ale jsou špatné kvality a ze špatného úhlu. Předem díky.
PS: Dávat dovnitř panáčka nechci...

Re: Vše o F/A-18 Hornet/Superhornet

PříspěvekNapsal: 02 úno 2017, 11:36
od sabaka
takových fotek bude asi málo

Re: Vše o F/A-18 Hornet/Superhornet

PříspěvekNapsal: 02 úno 2017, 12:13
od DUNDR
Díky moc za fotky. Koukám, že jsou tady i nějaké další varianty, svěšené jen sloty nebo jen křidélka. Jestli to nějak nesouvisí s poklesem tlaku hydrauliky.Ta NAVY č. 3 to byl prototyp né?