Pár pohledů na spodek. Určitě neplatí, že zemědělský letoun musí nutně být zaj**aný jak jetel. Při delších akcích samozřejmě patina od prášku vznikne ale mechanici vesměs mašiny potom řádně umyjou. Ve fotkách jsou záměrně zesvětlené stíny, aby byl spodek lépe vidět.
Někdy před rokem-dvěma tady proběhla fotka z nějaké akce (E-day?): skupina kolchozníků ze Special Hobby v čele s A.R. na V3S a nad nima práškující Čmelda. Nemůžu tu fotku najít, máte někdo?
Když už máme venku to info, tak 8 původně "tajných" kamo pro limitku od edy. U mašiny se šachovnicí jsem nedohledal registračku a ten s tygrem na boku je tak ošklivej, že ho radši skoro nikdo nefotil. Zdroj: planes.cz, lietadla.com, různí autoři
Z-37A se "šachovnicí" je registrace OK-NJJ. Co se týká Z-37A "Tygra", tak myslím, že existují pouze fotografie pana Drahoslava Dvořáka z letiště v Rakovníku a jedna fotografie z letiště v Plasích bez modrého podkladu.
Kubouš píše:Při delších akcích samozřejmě patina od prášku vznikne
Patina po prášku? 2017 někdy přelom zima jaro sme u známých stříkali jeden chrudimskej, imatrikulaci sem nezjišťoval, ale ty strejcové co to dovezli mi tvrdili že ten platenej potah, kterej tam byl daný nově, je tam cca po dvou letech od toho předešlého, že za ty dva roky provozu je to letadlo prostřílený jak od brokovnice. Křídla se nedělala, jen trup bez motoru a deklů, pak podvozky a kola. Rád bych našel fotky ve starým telefonu a dál to sem, protože mi to přišlo docela zajímací.
Na dotaz "kolik mikronů?" byla odpověď " per to tam ať je to pořádně žlutý, tomu motoru bude o pár kilo barvy navíc jedno " To jen tak pro pobavení.